Hotelové služby
Hotelové služby
– pro každý hotel je velmi důležitá úroveň poskytovaných služeb klientům. Na poskytované kvalitě služeb musí být zainteresováni všichni pracovníci. Kontrola poskytovaných služeb je možná již při výběru a výcviku personálu. Základem poskytovaných služeb je vzájemný vztah dvou osob = určeno sociálními, ekonomickými a osobními charakteristikami zúčastněných.
Čím je ubytovací zařízení jednodušší, tím menší rozsah služeb poskytuje. Host v hotelu očekává nejrůznější druhy služeb, které slouží k uspokojování jeho potřeb.
Rozdělení poskytovaných služeb podle druhu:
→ ubytovací služby – recepce, pokoj
→ stravovací služby – restaurace, bar
→ doplňkové služby – bazén, fitness, tenis, sauna..
→ osobní služby – etážový servis, donáška zavazadel, čištění obuvi, praní prádla…
Doplňkové služby zvyšují kategorii, roste standard poskytovaných služeb a více placených služeb přechází do skupiny neplacených.