Lázeňské služby
1.) Příjem pacienta – uskutečňuje se podle kalendáře nástupu (střídání pacientů), pacienti se hlásí v lázeňské přijímací kanceláři, kde předloží poukaz na lázeňskou léčbu, „obyčejně“ zaplatí lázeňský poplatek a je mu vystaven lázeňský průkaz
2.) Vyšetření a léčba – vstupní a výstupní lékařská prohlídka
3.) Ubytování pacientů – ubytování v lázeňských domech, kde dodržují pravidla domácího řádu; domácí řád je zaměřen na dodržování klidu, k odpočinku a ke spánku
4.) Stravování – při nástupu do lázní je každému pacientovi přiděleno určitá dieta; je zpracováno 11 druhů základních diet, dietní sestra zpracovává jídelní lístky na jednotlivé dny
5.) Kulturní a společenské – besedy, přednášky, promítání filmů, pořádání zájezdů, seznamování se s okolím, cykloturistika, golf, tenis, jezdectví, plavání, turistika. Všechny tyto služby nesmějí narušit léčební režim.